Jordi Amat i Agustí Pons (eds.) ens ofereixen i ens comenten una acurada selecció dels articles que Ne`stor Luja´n va dedicar a la ciutat de Barcelona, a la seva vida social i poli´tica i als grans personatges de la cultura catalana que van omplir de claror les de`cades me´s fosques del franquisme.L...
Jordi Amat i Agustí Pons (eds.) ens ofereixen i ens comenten una acurada selecció dels articles que Ne`stor Luja´n va dedicar a la ciutat de Barcelona, a la seva vida social i poli´tica i als grans personatges de la cultura catalana que van omplir de claror les de`cades me´s fosques del franquisme.
La tria s?ha fet a partir dels innombrables textos que Ne`stor Luja´n va publicar a la revista Destino des de 1946 fins als primers anys de la transició.
Aquest llibre vol canviar la perspectiva sobre el periodisme de postguerra, ja que situa l?inici del periodisme de denúncia no pas a partir dels anys seixanta i de les noves generacions, sinó a finals dels quaranta i de la mà de Nèstor Luján.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.