En esta obra, como en ninguna otra, la visión de la ciudad como metrópoli de índole compleja y multirracial, mezcla dinámica de culturas y etnias, aparece como el fascinante reflejo del universo personal del autor. Magníficamente ilustrada por Eduardo Arroyo, Paisajes después de la batalla, en defin...
Dimensions:
198 x 145 x 27 cm
Peso:
580 gr
Sense estoc
19,50 €
Descripció
ISBN :978-84-8109-160-1
Data d'edició :01/04/1998
Any d'edició :1998
Idioma :CASTELLANO
Autors :GOYTISOLO, JUAN (1931- )
Ilustradors :ARROYO, EDUARDO
Nº de pàgines :286
Coleccion :ILUSTRADOS
En esta obra, como en ninguna otra, la visión de la ciudad como metrópoli de índole compleja y multirracial, mezcla dinámica de culturas y etnias, aparece como el fascinante reflejo del universo personal del autor. Magníficamente ilustrada por Eduardo Arroyo, Paisajes después de la batalla, en definitiva, merece ser recordada como una de las más deslumbrantes indagaciones de nuevas fórmulas narrativas de la literatura española actual.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.