Diálogos del atardecer brinda a los lectores de Naguib Mahfuz una oportunidad única para acercarse al lado más espiritual del Premio Nobel y compartir sus más íntimas reflexiones. Mediante una colección de magistrales textos breves, que difieren, de manera sorprendente de las obras de ficción del au...
Ancho:
145
cm
Largo:
215
cm
Peso:
343 gr
Sense estoc
13,50 €
Descripció
ISBN :978-84-270-3283-5
Data d'edició :01/01/1901
Any d'edició :1901
Idioma :CAST
Autors :MAHFUZ, NAGUIB
Nº de pàgines :160
Coleccion :MR ESPIRITUALIDAD
Diálogos del atardecer brinda a los lectores de Naguib Mahfuz una oportunidad única para acercarse al lado más espiritual del Premio Nobel y compartir sus más íntimas reflexiones. Mediante una colección de magistrales textos breves, que difieren, de manera sorprendente de las obras de ficción del autor, Mahfuz analiza los infinitos misterios de la existencia. La obra clave para conocer a uno de los escritores más importantes y decisivos del siglo XX.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.