1535, la república de Venecia se extiende por todo el Mediterráneo, pero desde el este llega el afán de conquista de Solimán el Magnífico. En este marco político, el futuro de la joven Cecilia Venier resulta incierto. Con catorce años, ha sido ilustrada para elaborar venenos y ha aprendido turco y h...
Peso:
260 gr
Sense estoc
8,00 €
Descripció
ISBN :978-84-96689-27-5
Data d'edició :01/04/2007
Any d'edició :2007
Idioma :CASTELLA
Autors :THIBAUX, JEAN-MICHEL
Traductors :SOLSONA, ANDREA
Nº de pàgines :336
Coleccion :BOLSILLO
Nº de col·lecció :236
1535, la república de Venecia se extiende por todo el Mediterráneo, pero desde el este llega el afán de conquista de Solimán el Magnífico. En este marco político, el futuro de la joven Cecilia Venier resulta incierto. Con catorce años, ha sido ilustrada para elaborar venenos y ha aprendido turco y hebreo con el objetivo de integrarse en el harén del sultán otomano y ganarse su favor.
Primera parte de bilogía ?La Princesa de la Luz"
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.