En El librero de Selinunte, la milenaria y hermosa ciudad de Sicilia sirve de escenario de para una fábula sublime sobre el valor de los libros -y de los libreros-, sobre lo que perderíamos sin ellos, y sobre el valor de la palabra. El autor nos dice: "...todas las palabras escritas por los hombres...
Dimensions:
210 x 135 x 12 cm
Peso:
200 gr
Sense estoc
15,00 €
Descripció
ISBN :978-84-936033-8-0
Data d'edició :01/10/2007
Any d'edició :2007
Idioma :CASTELLANO
Autors :VECCHIONI, ROBERTO
Traductors :MARTÍNEZ, ELENA
Nº de pàgines :127
Coleccion :GADIR FICCION
En El librero de Selinunte, la milenaria y hermosa ciudad de Sicilia sirve de escenario de para una fábula sublime sobre el valor de los libros -y de los libreros-, sobre lo que perderíamos sin ellos, y sobre el valor de la palabra. El autor nos dice: "...todas las palabras escritas por los hombres son enloquecido amor no correspondido; son un diario apresurado e incierto que tenemos que llenar a la carrera, porque tiempo hay poco".
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.