• TEMPLE DEL PAVELLO DAURAT, EL

    MISHIMA, YUKIO AMSTERDAM LLIBRES Ref. 9788492941520 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Inspirada en un fet real, la destrucció d´un bell temple budista de Kyoto per part d´un jove novici, El temple del pavelló daurat és l´aproximació psicològica del mestre Mishima a una obsessió irrefrenable. Un viatge al fons d´una ànima torturada, posseïd
    Ancho: 148 cm Largo: 233 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc
    20,90 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-92941-52-0
    • Data d'edició : 01/07/2011
    • Any d'edició : 2011
    • Idioma : CATALA
    • Autors : MISHIMA, YUKIO
    • Traductors : PIJOAN, JOAQUIM
    • Nº de pàgines : 272
    • Coleccion : NOVEL-LA
    Inspirada en un fet real, la destrucció d´un bell temple budista de Kyoto per part d´un jove novici, El temple del pavelló daurat és l´aproximació psicològica del mestre Mishima a una obsessió irrefrenable. Un viatge al fons d´una ànima torturada, posseïd

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.