George Eliot escribió El velo alzado en 1859 y en ella volcó toda su penetrante agudeza para el retrato psicológico en combinación con una desasosegante habilidad para la creación de un cuadro de horror fantástico. Esta insólita nouvelle suscitó tal desconcierto entre sus editores que no fue publica...
Peso:
120 gr
Sense estoc
9,00 €
Descripció
ISBN :978-84-8428-712-4
Data d'edició :01/03/2012
Any d'edició :2012
Idioma :ESPANYOL
Nº de col·lecció :7
Coleccion :ALBA BREVIS
Nº de pàgines :96
Traductors :LÓPEZ MUÑOZ, JOSÉ LUIS
Autors :ELIOT, GEORGE
George Eliot escribió El velo alzado en 1859 y en ella volcó toda su penetrante agudeza para el retrato psicológico en combinación con una desasosegante habilidad para la creación de un cuadro de horror fantástico. Esta insólita nouvelle suscitó tal desconcierto entre sus editores que no fue publicada hasta dos décadas más tarde; con el tiempo, sin embargo, ha llegado a considerarse uno de los logros más notables de la autora de Middlemarch.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.