El título de La piedra de moler es una cita del Evangelio (Mateo, 18, 6), el símbolo de una pesada carga. La protagonista de esta novela, una joven brillante que prepara su doctorado sobre el soneto isabelino en el swinging London de la década de 1960, se queda embarazada del hombre con quien tien...
Ancho:
140
cm
Largo:
210
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
19,00 €
Descripció
ISBN :978-84-8428-862-6
Data d'edició :01/06/2013
Any d'edició :2013
Idioma :ESPANYOL
Autors :DRABBLE, MARGARET
Traductors :VÁZQUEZ ÁLVAREZ, PILAR
Nº de pàgines :264
Coleccion :RARA AVIS
El título de La piedra de moler es una cita del Evangelio (Mateo, 18, 6), el símbolo de una pesada carga. La protagonista de esta novela, una joven brillante que prepara su doctorado sobre el soneto isabelino en el swinging London de la década de 1960, se queda embarazada del hombre con quien tiene relaciones sexuales por primera y única vez. Tras las primeras dudas, decide seguir adelante con el embarazo y dar a luz sin pareja, sin casarse, sin decirle nada al padre de la criatura. Una compleja reflexión sobre lo que significa tanto la independencia como la necesidad de los demás.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.