Princeton, 1987. El reconegut professor de psicologia Joseph Wieder és assassinat brutalment. Nova York, vint-i-cinc anys més tard. L'agent literari Peter Katz rep un manuscrit. O es tracta d'una confessió? Amb El llibre dels miralls descobriràs una arma ben perillosa: la ment humana, amb la seva ...
Dimensions:
190 x 125 x 190 cm
Peso:
238 gr
Sense estoc
8,95 €
Descripció
ISBN :978-84-17031-94-7
Data d'edició :01/05/2018
Any d'edició :2018
Idioma :CATALA
Autors :CHIROVICI, E.O.
Traductors :TORRESCASANA FLOTATS, ALBERT
Nº de pàgines :320
Coleccion :LABUTXACA
Princeton, 1987. El reconegut professor de psicologia Joseph Wieder és assassinat brutalment. Nova York, vint-i-cinc anys més tard. L'agent literari Peter Katz rep un manuscrit. O es tracta d'una confessió? Amb El llibre dels miralls descobriràs una arma ben perillosa: la ment humana, amb la seva enorme capacitat de maquillar i, fins i tot, falsificar records.
Amb la col.laboració de la Generalitat de Catalunya, Departament de Cultura.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.