Escrita l’any 1957, Sagitari és la quarta novel·la breu de Natalia Ginzburg, després d’El camí que porta a ciutat, Ha anat així i Valentino (totes tres publicades per Edicions de la Ela Geminada per primera vegada en català). En aquesta obra de maduresa, hi retrobem l’excepcional capacitat de la gra...
Dimensions:
200 x 130 x 9 cm
Peso:
170 gr
Sense estoc
12,95 €
Descripció
ISBN :978-84-948561-0-5
Data d'edició :01/04/2018
Any d'edició :2018
Idioma :CATALA
Autors :GINZBURG, NATALIA
Traductors :LABOREO ROIG, MARINA
Nº de pàgines :122
Coleccion :TRIVIUM
Nº de col·lecció :18
Escrita l’any 1957, Sagitari és la quarta novel·la breu de Natalia Ginzburg, després d’El camí que porta a ciutat, Ha anat així i Valentino (totes tres publicades per Edicions de la Ela Geminada per primera vegada en català). En aquesta obra de maduresa, hi retrobem l’excepcional capacitat de la gran escriptora italiana per teixir un relat aparentment simple però ple de fets reveladors a partir dels quals afloren els mecanismes que fan, a voltes comprensible, a voltes absurda, la vida: la il·lusió, la ingenuïtat, l’engany, la frustració.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.