• DARIO VILLALBA. UNA VISION ANTOLOGICA 1957-2007

    VOL. I (DEL1 AL 22)

    CRAMER, JOHANN BAPTIST MINISTERIO DE CULTURA Ref. 9788480203227 Altres llibres del mateix autor
    Debido a las grandes ventajas técnicas de cada uno de los Estudios para piano de Cramer, se ha concedido gran importancia a esta colección. Estos estudios están compuestos en diversos tonos y están pensados para facilitar los progresos de los estudiantes de piano. Esta edición también incluye observ...
    Dimensions: 310 x 230 x 4 cm Peso: 180 gr
    Sense estoc
    62,50 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8020-322-7
    • Data d'edició : 30/03/2007
    • Any d'edició : 0
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : CRAMER, JOHANN BAPTIST
    • Nº de pàgines : 48
    Debido a las grandes ventajas técnicas de cada uno de los Estudios para piano de Cramer, se ha concedido gran importancia a esta colección. Estos estudios están compuestos en diversos tonos y están pensados para facilitar los progresos de los estudiantes de piano.
    Esta edición también incluye observaciones y consejos de gran utilidad para el alumno. Dificultad mediana.

    Volumen 1: Estudios del 1 al 21
    Volumen 2: Estudios del 2 al 42
    Volumen 3: Estudios del 43 al 63
    Volumen 4: Estudios del 64 al 84

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.