This fourth volume of the graphic work of Antoni Tàpies contains, in the bilingual Spanish-English edition, prints created between 1987 and 1994, as well as a short annexe of previously created works which were omitted from earlier volumes. For ease of use, an alphabetical index of print titles ha...
Ancho:
220
cm
Largo:
280
cm
Peso:
1680 gr
Sense estoc
75,00 €
Descripció
ISBN :978-84-252-2324-2
Data d'edició :01/11/2015
Any d'edició :2015
Idioma :ESP/ANGL
Autors :AAVV
Nº de pàgines :290
This fourth volume of the graphic work of Antoni Tàpies contains, in the bilingual Spanish-English edition, prints created between 1987 and 1994, as well as a short annexe of previously created works which were omitted from earlier volumes.
For ease of use, an alphabetical index of print titles has been incorporated, as in the third edition, giving year and catalogue number. This present edition also introduces an index of works arranged alphabetically by publisher giving city, year of execution and catalogue number.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.