De la supervivencia. Poemas 2006-2016 son los poemas de la crisis, personal y social. Concisión, elipsis, multisensorialismo, tensión lingüística, sugerencia y desborde en la resonancia conforman la escritura de Ana Gorría, radicalmente perturbadora e inquietante. Sus poemas son estímulos, puntos de...
Dimensions:
210 x 1350 x 1 cm
Peso:
176 gr
Sense estoc
16,00 €
Descripció
ISBN :978-84-17318-13-0
Data d'edició :01/08/2018
Any d'edició :2018
Idioma :ESPANYOL
Autors :GORRIA, ANA
Nº de pàgines :112
Coleccion :MARISMA POESIA
Nº de col·lecció :7
De la supervivencia. Poemas 2006-2016 son los poemas de la crisis, personal y social. Concisión, elipsis, multisensorialismo, tensión lingüística, sugerencia y desborde en la resonancia conforman la escritura de Ana Gorría, radicalmente perturbadora e inquietante. Sus poemas son estímulos, puntos de partida para abordar de manera activa e interrogadora la realidad y nuestra manera de construirnos como individuos. Responden a un trabajo de búsqueda que hace partícipe a quien lee, provocando un cuestionamiento de lo que se dice, de cómo se dice y hasta de las propias posibilidades del lenguaje.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.