Segundo volumen de las memorias de Rafael Alberti, La arboleda perdida II recoge los años transcurridos desde 1931 hasta fines de la década de los ochenta, y acaba de perfilar los avatares de una vida llena de contenido y la polifacética personalidad del poeta pintor a través de los sutiles trazos d...
Ancho:
130
cm
Largo:
210
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
20,90 €
Descripció
ISBN :978-84-8109-435-0
Data d'edició :01/03/2003
Any d'edició :2003
Idioma :CASTELLANO
Autors :ALBERTI, RAFAEL
Nº de pàgines :487
Coleccion :BIOGRAFÍAS Y MEMORIAS
Segundo volumen de las memorias de Rafael Alberti, La arboleda perdida II recoge los años transcurridos desde 1931 hasta fines de la década de los ochenta, y acaba de perfilar los avatares de una vida llena de contenido y la polifacética personalidad del poeta pintor a través de los sutiles trazos de su recuerdo. La presente edición -originalmente publicada en conmemoración del 84 aniversario del autor- viene enriquecida con veintisiete dibujos creados por Alberti, así como con un índice autobiográfico.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.