Desde que Isaiah Berlin lo pusiera en evidencia, a estas alturas resulta casi innecesario recordar la miopía de los pensadores del siglo XIX que, como Marx, no previeron la importancia de primer orden que iban a adquirir en nuestro siglo los problemas de identidad ligados al fenómeno nacional. De a...
Ancho:
135
cm
Largo:
210
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
15,00 €
Descripció
ISBN :978-84-95379-47-4
Data d'edició :01/12/2002
Any d'edició :2002
Idioma :Español, Castellano
Autors :GARCIA ROVIRA, ANNA MARIA
Nº de pàgines :206
Coleccion :MARCIAL PONS HISTORIA ESTUDIOS
Nº de col·lecció :21
Desde que Isaiah Berlin lo pusiera en evidencia, a estas alturas resulta casi innecesario recordar la miopía de los pensadores del siglo XIX que, como Marx, no previeron la importancia de primer orden que iban a adquirir en nuestro siglo los problemas de identidad ligados al fenómeno nacional. De ahí el interés, no exento de preocupación, que en las últimas décadas dichos problemas han suscitado entre los estudiosos de diversos campos. España, ¿nación de naciones? repasa los principales problemas de la identidad nacional española en la época contemporánea.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.