En agosto de 2007, en ocasión del X Congreso del Partido de la Revolución Democrática (PRD), el historiador, periodista y novelista Héctor Aguilar Camín decidió pensar la izquierda. En el diario Milenio de la ciudad de México, el autor de La guerra de Galio comenzó a publicar una serie de artículos ...
Ancho:
110
cm
Largo:
170
cm
Peso:
80 gr
Sense estoc
5,50 €
Descripció
ISBN :978-968-16-8561-4
Data d'edició :01/01/2008
Any d'edició :2008
Idioma :Español, Castellano
Autors :AGUILAR CAMIN, HECTOR
Nº de pàgines :70
Coleccion :CENTZONTLE
En agosto de 2007, en ocasión del X Congreso del Partido de la Revolución Democrática (PRD), el historiador, periodista y novelista Héctor Aguilar Camín decidió pensar la izquierda. En el diario Milenio de la ciudad de México, el autor de La guerra de Galio comenzó a publicar una serie de artículos bajo el título "Pensando en la izquierda", en los que analiza los retos de la izquierda mexicana. El escritor reunió estos textos en un breve volumen de la colección Centzontle del FCE que conserva el título que los agrupó en su publicación original, a los que añadió: "La izquierda indigenista", "La izquierda mexicana realmente existente", y una reflexión sobre "Izquierda y futuro", centrada en los problemas de la izquierda con el mercado y con la democracia.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.