• ¿COMO VOTAMOS EN LOS REFERENDUMS?

    GOMEZ FORTES, BRAULIO; FONT, JOAN CATARATA, LOS LIBROS DE LA Ref. 9788483199244 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Tras el 15-M, no sirven los análisis que situaban al ciudadano español en un estado narcótico, resignado y sin ganas de poner la más mínima resistencia a las decisiones que iban tomando sucesivamente los gobiernos del PP y del PSOE.
    Ancho: 1350 cm Largo: 210 cm Peso: 305 gr
    Sense estoc
    17,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8319-924-4
    • Data d'edició : 01/07/2014
    • Any d'edició : 2014
    • Idioma : ESPANYOL
    • Autors : GOMEZ FORTES, BRAULIO; FONT, JOAN
    • Nº de pàgines : 240
    • Coleccion : COLECCION ALTERNATIVAS
    • Nº de col·lecció : 11
    Tras el 15-M, no sirven los análisis que situaban al ciudadano español en un estado narcótico, resignado y sin ganas de poner la más mínima resistencia a las decisiones que iban tomando sucesivamente los gobiernos del PP y del PSOE.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.