• TRAMA DE BARCELONA (1991-1995), LA

    FAJARDO RICOMA, CARLOS EDICIONES DE LA TEMPESTAD Ref. 9788479481315 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    En el año 1991, un escándalo de escuchas y espionaje sin precedentes convulsionó a la sociedad española. Una red de oscuros intereses, a la que la prensa bautizó como 147;La trama de Barcelona148; y que involucró a políticos, empresarios y a ex miembros de los servicios secretos del país. (CESID). E...
    Dimensions: 220 x 143 x 6 cm Peso: 150 gr
    Sense estoc
    16,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-7948-131-5
    • Data d'edició : 01/03/2015
    • Any d'edició : 2015
    • Idioma : ESPANYOL
    • Autors : FAJARDO RICOMA, CARLOS
    • Nº de pàgines : 192
    • Coleccion : NO FICCIÓN
    • Nº de col·lecció : 25
    En el año 1991, un escándalo de escuchas y espionaje sin precedentes convulsionó a la sociedad española. Una red de oscuros intereses, a la que la prensa bautizó como 147;La trama de Barcelona148; y que involucró a políticos, empresarios y a ex miembros de los servicios secretos del país. (CESID). En el centro de aquel escándalo estuvo la empresa editora del diario La Vanguardia. Carlos Fajardo, su director general, había sido cesado poco antes, junto a casi todo el comité directivo, de forma sorpresiva y contundente, en una "reunión trampa", con un abogado desconocido para todos, llegado expresamente de Madrid. Poco más tarde, se descubrió que el teléfono particular de su domicilio, entre otros, llevaba mucho tiempo "pinchado".

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.