A partir del análisis de grandes especialistas en el islam y Oriente Próximo, y de textos de escritores, historiadores y filósofos, nos encontramos ante un compendio esencial para comprender la naturaleza de Dáesh y de su historia. ¿Quién es Dáesh? ofrece una visión rica y esclarecedora de este acto...
Dimensions:
233 x 155 x 12 cm
Peso:
314 gr
Sense estoc
16,00 €
Descripció
ISBN :978-84-493-3305-7
Data d'edició :01/02/2017
Any d'edició :2017
Idioma :ESPANYOL
Autors :FOTTORINO, ERIC
Traductors :DI BATTISTA, MARIA VALERIA
Nº de pàgines :176
Coleccion :ESTADO Y SOCIEDAD
A partir del análisis de grandes especialistas en el islam y Oriente Próximo, y de textos de escritores, historiadores y filósofos, nos encontramos ante un compendio esencial para comprender la naturaleza de Dáesh y de su historia. ¿Quién es Dáesh? ofrece una visión rica y esclarecedora de este actor perturbador que ha irrumpido en nuestro día a día y que ha suplantado a Al Qaeda como el máximo exponente del terrorismo internacional.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.