Las elecciones generales celebradas en España en 2015 arrojaron unos resultados inéditos hasta ese momento en la historia electoral de nuestro país. Por primera vez, desde las elecciones constituyentes de 1977, cuatro partidos políticos lograban superar el 10% de los votos válidos emitidos sin que n...
Dimensions:
230 x 150 x 20 cm
Peso:
485 gr
Sense estoc
22,50 €
Descripció
ISBN :978-84-16938-98-8
Data d'edició :01/06/2018
Any d'edició :2018
Idioma :ESPANYOL
Autors :FERRANDIZ, JOSE PABLO
Nº de pàgines :288
Coleccion :ENSAYOS
Las elecciones generales celebradas en España en 2015 arrojaron unos resultados inéditos hasta ese momento en la historia electoral de nuestro país. Por primera vez, desde las elecciones constituyentes de 1977, cuatro partidos políticos lograban superar el 10% de los votos válidos emitidos sin que ninguno de ellos consiguiera alcanzar el 30%. Podemos y Ciudadanos, dos formaciones políticas nuevas, que hasta ese momento no habían concurrido nunca a unas elecciones generales en el conjunto de España, lograban sumar, entre ambas, casi nueve millones de votos y en torno a un tercio de los 350 asientos del Congreso de los Diputados. José Pablo Ferrándiz analiza y explica, cómo han cambiado los alineamientos políticos de los españoles desde el comienzo de la crisis.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.