• HISTORIA DE ROMA, III

    DESDE LA REUNIÓN DE ITALIA HASTA LA SUMISIÓN DE CARTAGO Y DE GRECIA

    MOMMSEN, THEODOR TURNER PUBLICACIONES, S.L Ref. 9788475066066 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Las guerras púnicas abren este segundo volumen, en el que se describe el imparable avance de la dominación romana hasta las fronteras naturales de Italia, primero, y luego mucho más allá, desde la unión de los Estados itálicos hasta la sumisión de Cartago
    Ancho: 140 cm Largo: 220 cm Peso: 720 gr
    Sense estoc
    22,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-7506-606-6
    • Data d'edició : 01/09/2003
    • Any d'edició : 2003
    • Idioma : CASTELLANO
    • Autors : MOMMSEN, THEODOR
    • Traductors : GARCÍA MORENO, A.
    • Nº de pàgines : 568
    • Coleccion : BIBLIOTECA TURNER
    • Nº de col·lecció : 2
    Las guerras púnicas abren este segundo volumen, en el que se describe el imparable avance de la dominación romana hasta las fronteras naturales de Italia, primero, y luego mucho más allá, desde la unión de los Estados itálicos hasta la sumisión de Cartago

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.