Satchitananda es una palabra sagrada con la que los orientales denominan al Absoluto. Está compuesta de tres elementos: Sat, la única realidad, el ser, la verdad; Chi, la conciencia absoluta, y Ananda, felicidad. No es suficiente rezarle al árbol para que maduren sus frutos, porque todo sucede en el...
Ancho:
110
cm
Largo:
170
cm
Peso:
212 gr
Sense estoc
12,00 €
Descripció
ISBN :978-84-9743-207-8
Data d'edició :01/07/2006
Any d'edició :2006
Idioma :Español, Castellano
Autors :IBAÑEZ, ERNEST
Nº de pàgines :288
Coleccion :TESTIMONIOS
Nº de col·lecció :7
Satchitananda es una palabra sagrada con la que los orientales denominan al Absoluto. Está compuesta de tres elementos: Sat, la única realidad, el ser, la verdad; Chi, la conciencia absoluta, y Ananda, felicidad. No es suficiente rezarle al árbol para que maduren sus frutos, porque todo sucede en el momento oportuno, pero hay que tener el deseo más alto, volver al pensamiento una y otra vez dentro de lo más íntimo de ti. En el epílogo, Clara Ibáñez explica, con gran claridad, el intrincado mundo de la ortodoxia oriental, que es el origen de donde nace y fluye este libro.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.