El Evangelio según Judas es el resultado de la intensa colaboración entre un narrador y un erudito. La singular asociación entre Jeffrey Archer y Francis J. Moloney nació en Roma, después de que Archer pidiera consejo al cardenal Carlo Maria Martini acerca de la persona que debía guiarlo a lo largo ...
Ancho:
150
cm
Largo:
200
cm
Peso:
218 gr
Sense estoc
15,00 €
Descripció
ISBN :978-84-89367-32-6
Data d'edició :01/03/2007
Any d'edició :2007
Idioma :CASTELLA
Autors :ISCARIOTE, BENJAMIN
Nº de pàgines :114
Coleccion :UMBRIEL NARRATIVA
Nº de col·lecció :60
El Evangelio según Judas es el resultado de la intensa colaboración entre un narrador y un erudito. La singular asociación entre Jeffrey Archer y Francis J. Moloney nació en Roma, después de que Archer pidiera consejo al cardenal Carlo Maria Martini acerca de la persona que debía guiarlo a lo largo de este ambicioso proyecto. De entre sus numerosos antiguos alumnos del Pontificio Instituto Bíblico, el cardenal Martini eligió al profesor Francis J. Moloney, licenciado por dicho instituto en 1972 y doctorado por la Universidad de Oxford en 1975. El proyecto era tan osado como sencillo. Archer escribiría una historia para los lectores del siglo XXI, mientras que Moloney se cercioraría de que el resultado revistiera credibilidad para un cristiano o judío del siglo I.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.