¿Qué ocurriría si las religiones no fueran ni una verdad absoluta ni una completa falsedad? En este sugestivo libro, Alain de Botton consigue dar otra vuelta de tuerca al monótono debate entre los creyentes fundamentalistas y los no creyentes, argumentando que, aunque los supuestos sobrenaturales de...
Ancho:
140
cm
Largo:
213
cm
Peso:
388 gr
Sense estoc
19,00 €
Descripció
ISBN :978-84-9006-287-6
Data d'edició :01/05/2012
Any d'edició :2012
Idioma :ESPANYOL
Autors :BOTTON, ALAIN DE
Traductors :DIEGUEZ ARMANDO
Nº de pàgines :320
Coleccion :DIVULGACIÓN
¿Qué ocurriría si las religiones no fueran ni una verdad absoluta ni una completa falsedad? En este sugestivo libro, Alain de Botton consigue dar otra vuelta de tuerca al monótono debate entre los creyentes fundamentalistas y los no creyentes, argumentando que, aunque los supuestos sobrenaturales de la religión son completamente falsos, las religiones siguen teniendo algo muy importante que enseñarle al mundo secularizado.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.