El debate político e intelectual en torno a la naturaleza del régimen representatitvo y su expresión en la legislación electoral evidencia la importancia que un sector de la élite parlamentaria española otorgó a la elaboración de un concepto de representación ajustado a las necesidades de legitimaci...
Ancho:
135
cm
Largo:
210
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
20,00 €
Descripció
ISBN :978-84-96467-27-9
Data d'edició :01/04/2006
Any d'edició :2006
Idioma :Español, Castellano
Autors :AAVV
Nº de pàgines :336
Coleccion :REVISTA AYER
Nº de col·lecció :61
El debate político e intelectual en torno a la naturaleza del régimen representatitvo y su expresión en la legislación electoral evidencia la importancia que un sector de la élite parlamentaria española otorgó a la elaboración de un concepto de representación ajustado a las necesidades de legitimación teórica y de organización práctica del liberalismo, sin perder de vista los referentes europeos coetáneos, estos estudios pretenden ahondar en el significado de las fórmulas representativas ideadas por las diversas familias políticas que intervinieron en la vertebración del Estado liberal español
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.