Els estudis aplegats en aquest volum s'ocupen de casos de llengües que, convencionalment, s'anomenen transfrontereres. Tot i que primer van ser les llengües i els pobles i, després, les fronteres polítiques,no es pot ignorar que les fronteres han contribuït a l'el·laboració i conformació de les llen...
Peso:
250 gr
Sense estoc
24,00 €
Descripció
ISBN :978-84-9965-073-9
Data d'edició :01/12/2011
Any d'edició :2011
Idioma :CATALA
Autors :AAVV
Nº de pàgines :139
Coleccion :BIBLIOTECA CÀTEDRA UNESCO
Nº de col·lecció :3
Els estudis aplegats en aquest volum s'ocupen de casos de llengües que, convencionalment, s'anomenen transfrontereres. Tot i que primer van ser les llengües i els pobles i, després, les fronteres polítiques,no es pot ignorar que les fronteres han contribuït a l'el·laboració i conformació de les llengües. El llibre planteja l'existència de models de gestió coordinada de llengües en aquesta circumstància, concretament en els àmbits de la política i la planificació lingüístiques, sigui la codificació normativa, la promoció de l'ús de la llengua o el reconeixement i l'aplicació dels drets lingüístics i culturals dels parlants.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.