Las ideas desarrolladas en este ensayo giran en torno a una temática crucial de la década de los ochenta: el problema del paro, y en general de las crisis sociológicas de la sociedad industrial avanzada, en tanto que problema filosófico, es decir, de valores. En efecto, en las postrimerías del siglo...
Ancho:
130
cm
Largo:
200
cm
Peso:
179 gr
Sense estoc
11,00 €
Descripció
ISBN :978-84-339-0069-2
Data d'edició :01/09/2003
Any d'edició :2003
Idioma :ESPANYOL
Autors :RACIONERO, LUIS
Nº de pàgines :152
Coleccion :ARGUMENTOS
Nº de col·lecció :69
Las ideas desarrolladas en este ensayo giran en torno a una temática crucial de la década de los ochenta: el problema del paro, y en general de las crisis sociológicas de la sociedad industrial avanzada, en tanto que problema filosófico, es decir, de valores. En efecto, en las postrimerías del siglo xx han surgido dos contradicciones en las sociedades industriales avanzadas, una económica: pretender automatizar y mantener el pleno empleo, y otra cultural: educar a los jóvenes de la sociedad opulenta en la moral puritana. La primera produce la crisis del paro; la segunda, el pasotismo. Ambas crisis son debidas al desfase entre el nivel tecnológico de los países nórdicos y la mentalidad laboralista que aún los dirige. Según el autor, cuando Unamuno dijo «¡que inventen ellos!» tenía seguramente más razón de la que supusieron sus contemporáneos: los nórdicos sirven para inventar y producir, son expertos en medios pero infantiles en los fines; ahora que ya se ha producido, son los mediterráneos, expertos en fines, quienes deben organizar la vida para disfrutar la abundancia. Cómo hacerlo es el tema de este libro.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.