En palabras de Pierre Bourdieu, el libro es un "objeto de doble faz, económica y simbólica; es a la vez mercancía y significación". El editor, por su pA, "es también un personaje doble, que debe saber conciliar el A y el dinero, el amor a la literatura y la búsqueda de beneficio". Esas dos dualidade...
Ancho:
160
cm
Largo:
230
cm
Peso:
442 gr
Sense estoc
16,00 €
Descripció
ISBN :978-950-557-681-4
Data d'edició :01/01/2006
Any d'edició :2006
Idioma :Español, Castellano
Autors :DIEGO, JOSE LUIS DE
Nº de pàgines :267
Coleccion :LIBROS SOBRE LIBROS
En palabras de Pierre Bourdieu, el libro es un "objeto de doble faz, económica y simbólica; es a la vez mercancía y significación". El editor, por su pA, "es también un personaje doble, que debe saber conciliar el A y el dinero, el amor a la literatura y la búsqueda de beneficio". Esas dos dualidades constituyen el eje del volumen que el lector tiene en sus manos. Aquí se procura estudiar la industria editorial argentina en un período de 120 años, lapso en el que se advierten los avatares de una autonomía amenazada, ora por la política, ora por el mercado. Los autores articulan los indicadores económicos de la industria con las políticas editoriales y su incidencia en la difusión de ciertos libros, la consolidación de tendencias de lectura, la canonización de autores. Al entreverar información con hipótesis interpretativas, este libro procura establecer estados de la cuestión sobre una base positiva sólida, sin caer en la mera referencia a una sucesión de catálogos, y aspira a ofrecer una sistematización crítica sobre la historia contemporánea de un objeto de estudio amplio, complejo y esquivo.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.