Este es el primer libro que abordó el fenómeno lúdico desde un plano antropológico y en el marco científico-académico. En él, el autor afirma que la cultura surge en forma de juegos sociales que tienen una estructura definida y articulada, y analiza diversas manifestaciones culturales que van de la ...
Ancho:
140
cm
Largo:
230
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
24,00 €
Descripció
ISBN :978-968-16-7639-1
Data d'edició :01/09/2010
Any d'edició :2010
Idioma :Español, Castellano
Autors :HUIZINGA, JOHAN
Traductors :IMAZ, EUGENIO
Nº de pàgines :244
Coleccion :CONMEMORATIVA 70 ANIVERSARIO FCE
Este es el primer libro que abordó el fenómeno lúdico desde un plano antropológico y en el marco científico-académico. En él, el autor afirma que la cultura surge en forma de juegos sociales que tienen una estructura definida y articulada, y analiza diversas manifestaciones culturales que van de la poesía a las reglas de la guerra, pasando por el derecho, la sabiduría o la danza. En todas ellas, en su momento primario, destaca la competición lúdica, paradigma sobre el que apoya su obra. El FCE publicó en 1943 este libro que ahora se integra a la colección Conmemorativa como un clásico de la antropología.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.