El estudio que se presenta surge del análisis de algunos aspectos importantes en la vida universitaria actual, como serían, por ejemplo, la masiva incorporación de las mujeres a las universidades, el desigual reparto de chicas y chicos en los diferentes campos de estudio, y, por supuesto, los contin...
Dimensions:
210 x 130 x 18 cm
Peso:
360 gr
Sense estoc
15,00 €
Descripció
ISBN :978-84-8384-178-5
Data d'edició :01/03/2011
Any d'edició :2011
Idioma :ESPANYOL
Autors :NAVARRO GUZMAN, CAPILLA
Nº de pàgines :211
Coleccion :TREBALLS FEMINISTES
Nº de col·lecció :10
El estudio que se presenta surge del análisis de algunos aspectos importantes en la vida universitaria actual, como serían, por ejemplo, la masiva incorporación de las mujeres a las universidades, el desigual reparto de chicas y chicos en los diferentes campos de estudio, y, por supuesto, los continuos cambios sociales en Europa y, especialmente, en España. Concretamente, el objetivo general de este trabajo es analizar los perfiles actuales del alumado universitario desde una perspectiva de género, centrando la atención en aspectos como las características sociodemográficas, el uso que hacen del tiempo, los recursos económicos que manejan o las responsabilidades domésticas que tienen. Con todo ello se pretende evaluar hasta qué punto perviven los estereotipos tradicionales.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.