La aparición de las TIC ha ido modificando los costes de la acción colectiva. Ello está favoreciendo el desarrollo de lógicas organizativas abiertas y descentralizadas, e impulsando la emergencia de un modelo productivo basado en la producción colaborativa entre iguales. A partir de la cultura libre...
Ancho:
133
cm
Largo:
213
cm
Peso:
270 gr
Sense estoc
25,00 €
Descripció
ISBN :978-84-9888-641-2
Data d'edició :01/03/2015
Any d'edició :2015
Idioma :ESPANYOL
Autors :AAVV
Nº de pàgines :216
Coleccion :AKADEMEIA
Nº de col·lecció :154
La aparición de las TIC ha ido modificando los costes de la acción colectiva. Ello está favoreciendo el desarrollo de lógicas organizativas abiertas y descentralizadas, e impulsando la emergencia de un modelo productivo basado en la producción colaborativa entre iguales. A partir de la cultura libre y procomún en Cataluña, su impacto en el 15m y el revival participativo, este libro analiza las importantes transformaciones ?tanto desde una perspectiva política como económica? que están dando lugar a un cambio de época. Un escenario en el que el procomún toma mayor centralidad como modelo rompiendo la dicotomía histórica entre Estado y mercado.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.