• DE LA REVOLUCION A LA SOCIEDAD DE CONSUMO : OCHO INTELECTUAL

    PLATA PARGA, GABRIEL UNED-SECCION DIFUSION Y VENTAS Ref. 9788436261059 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    En el tardo franquismo, la resistencia a la dictadura y el ambiente cultural del 68 daban alas a atrevidos proyectos revolucionarios de signos diversos y a planteamientos críticos que comportaban una descalificación global del sistema establecido. La aprobación de la Constitución de 1978 y la consol...
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Peso: 482 gr
    Disponible
    11,85 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-362-6105-9
    • Data d'edició : 01/10/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : ESPANYOL
    • Autors : PLATA PARGA, GABRIEL
    • Nº de pàgines : 249
    • Coleccion : CIENCIAS SOCIALES Y JURÍDICAS
    En el tardo franquismo, la resistencia a la dictadura y el ambiente cultural del 68 daban alas a atrevidos proyectos revolucionarios de signos diversos y a planteamientos críticos que comportaban una descalificación global del sistema establecido. La aprobación de la Constitución de 1978 y la consolidación de una democracia liberal dejaron en vía muerta los ensueños revolucionarios de carácter marxista.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.