• ESTUDIS SOBRE EL TEATRE CATALA DEL SEGLE XX

    NADAL, ANTONI (1958- ) PUBLICACIONS DE L'ABADIA DE MONTSERRAT (PAM) Ref. 9788484157113 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Aquest volum ?que complementa Teatre modern a Mallorca (Biblioteca Miquel dels Sants Oliver, 8)? recull nou treballs que Antoni Nadal (Palma 1958) ha elaborat entre els anys 1999 i 2004, i que tenen com a matèria comuna el teatre català del segle XX referit sobretot a les illes Balears.
    Peso: 250 gr
    Sense estoc
    14,52 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8415-711-3
    • Data d'edició : 01/05/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Idioma : Catalán
    • Autors : NADAL, ANTONI (1958- )
    • Nº de pàgines : 272
    • Coleccion : BIBLIOTECA MIQUEL DELS SANTS OLIVER, 23
    • Nº de col·lecció : 23
    Aquest volum ?que complementa Teatre modern a Mallorca (Biblioteca Miquel dels Sants Oliver, 8)? recull nou treballs que Antoni Nadal (Palma 1958) ha elaborat entre els anys 1999 i 2004, i que tenen com a matèria comuna el teatre català del segle XX referit sobretot a les illes Balears.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.