Alejado de posiciones teóricas puras, Jean Prouvé (1901-1984) fue un trabajador manual para quien hacer y pensar constituían una misma cosa: la mano y la cabeza actuaban juntas en una ida y vuelta continua de la máquina al proyecto. Su capacidad creativa se basaba en una verificación constante de la...
Ancho:
140
cm
Largo:
200
cm
Peso:
160 gr
Sense estoc
11,00 €
Descripció
ISBN :978-84-252-1995-5
Data d'edició :01/09/2005
Any d'edició :2005
Idioma :CAST
Autors :LAVALOU, ARMELLE (ED.)
Nº de pàgines :96
Alejado de posiciones teóricas puras, Jean Prouvé (1901-1984) fue un trabajador manual para quien hacer y pensar constituían una misma cosa: la mano y la cabeza actuaban juntas en una ida y vuelta continua de la máquina al proyecto. Su capacidad creativa se basaba en una verificación constante de las ideas abstractas en la ejecución real, y en cómo ambas se influían recíprocamente.
Este libro reúne una serie de conversaciones sostenidas con Jean Prouvé entre los meses de octubre y diciembre de 1982. En ellas, Prouvé repasa su vida profesional, desde sus inicios como herrero, pasando por su experiencia como empresario, hasta sus proyectos más conocidos. El resultado es un texto que nos ofrece, no sólo un testimonio sincero de su manera de trabajar, sino también el retrato de una época.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.