• VERB CRISIS

    AAVV ACTAR Ref. 9788496954014 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Verb Crisis aborda el conflicto que se produce entre la naturaleza de los encargos y la necesidad de intervenir en un mundo cada vez más poblado, más urbano, más interconectado, pero también con crecientes problemas medioambientales y desigualdades económicas más patentes.
    Ancho: 240 cm Largo: 170 cm Peso: 10 gr
    Sense estoc
    29,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-96954-01-4
    • Data d'edició : 01/01/2008
    • Any d'edició : 2008
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : AAVV
    • Nº de pàgines : 280
    • Coleccion : F012006
    Verb Crisis aborda el conflicto que se produce entre la naturaleza de los encargos y la necesidad de intervenir en un mundo cada vez más poblado, más urbano, más interconectado, pero también con crecientes problemas medioambientales y desigualdades económicas más patentes.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.