Técnicas de plegado para diseñadores y arquitéctos. Este manual reúne técnicas básicas de plegado para superficies, curvas y arrugas. Sus páginas, agrupan más de 70 técnicas que se explican con diagramas de patrones de doblado y fotos. Este libro está dirigido especialmente a diseñadores gráficos y ...
Ancho:
230
cm
Largo:
230
cm
Peso:
884 gr
Sense estoc
29,95 €
Descripció
ISBN :978-84-92810-21-5
Data d'edició :01/03/2011
Any d'edició :2011
Idioma :ESPANYOL
Autors :JACKSON, PAUL
Traductors :COS PINTO, JESÚS DE
Nº de pàgines :224
Coleccion :FUERA DE COLECCION
Nº de col·lecció :U
Técnicas de plegado para diseñadores y arquitéctos. Este manual reúne técnicas básicas de plegado para superficies, curvas y arrugas. Sus páginas, agrupan más de 70 técnicas que se explican con diagramas de patrones de doblado y fotos. Este libro está dirigido especialmente a diseñadores gráficos y arquitectos para también puede ser útil para interioristas, diseñadores de moda, diseñadores textiles, e incluso joyeros.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.