• HISTORIA UNIVERSAL DE LA ARQUITECTURA, UNA. VOL2

    VOL 2. DEL SIGLO XV A NUESTROS DÍAS

    AAVV GUSTAVO GILI, S.A., EDITORIAL Ref. 9788425223891 Altres llibres del mateix autor
    Este libro ofrece un excepcional recorrido cronológico por más de 500 obras paradigmáticas de la historia universal de la arquitectura. Lejos de centrarse en países y regiones específicos, el manual se organiza en estricto orden cronológico para que toda
    Ancho: 210 cm Largo: 280 cm Peso: 1250 gr
    Sense estoc
    39,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-252-2389-1
    • Data d'edició : 01/09/2011
    • Any d'edició : 2011
    • Idioma : ESPANYOL
    • Autors : AAVV
    • Traductors : SÁENZ DE VALICOURT, CARLOS
    • Nº de pàgines : 370
    Este libro ofrece un excepcional recorrido cronológico por más de 500 obras paradigmáticas de la historia universal de la arquitectura. Lejos de centrarse en países y regiones específicos, el manual se organiza en estricto orden cronológico para que toda

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.