Este premio bienal está concedido por la Unión Europea y organizado por la Fundación Mies van der Rohe de Barcelona, cuyo principal propósito es reconocer y recompensar la calidad de la producción arquitectónica en Europa. En la edición de 2011 se presentarán el proyecto ganador, el New Museum (Berl...
Ancho:
170
cm
Largo:
240
cm
Peso:
1000 gr
Sense estoc
36,40 €
Descripció
ISBN :978-84-92861-76-7
Data d'edició :01/02/2012
Any d'edició :2012
Idioma :Inglés
Autors :AAVV
Nº de pàgines :304
Este premio bienal está concedido por la Unión Europea y organizado por la Fundación Mies van der Rohe de Barcelona, cuyo principal propósito es reconocer y recompensar la calidad de la producción arquitectónica en Europa. En la edición de 2011 se presentarán el proyecto ganador, el New Museum (Berlín, Alemania) por David Chipperfield Architects, y los finalistas, el Bronks Theatre (Bruselas, Bélgica) por MDMA; el MAXXI (Roma, Italia) por Zaha Hadid Architects; el Auditorio de Dinamarca (Copenhagen, Dinamarca) por Ateliers Jean Nouvel; el Museo del Acrópolis (Atenas, Grecia) por Bernard Tschumi Architects; y el Centro de rehabilitación Groot Klimmendaal (Arnhem, Países Bajos) por Architectenbureau Koen van Velsen.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.