En este Breve tratado el autor reflexiona sobre la muerte del paisaje, las confusas relaciones entre paisaje y medio ambiente o las políticas que se deben aplicar en estos campos. Se trata de un ensayo que manifiesta su rechazo a todos los conservadurismos de carácter lúdico y optimista. Es un homen...
Dimensions:
210 x 135 x 12 cm
Peso:
308 gr
Sense estoc
18,00 €
Descripció
ISBN :978-84-9742-681-7
Data d'edició :01/04/2013
Any d'edició :2013
Idioma :CASTELLANO
Autors :ROGER, ALAIN
Nº de pàgines :236
Coleccion :COLECCION PAISAJE Y TEORIA
Nº de col·lecció :2
En este Breve tratado el autor reflexiona sobre la muerte del paisaje, las confusas relaciones entre paisaje y medio ambiente o las políticas que se deben aplicar en estos campos. Se trata de un ensayo que manifiesta su rechazo a todos los conservadurismos de carácter lúdico y optimista. Es un homenaje a todos los artistas que han inventado nuestros paisajes y un apoyo a todos aquellos que continuarán esta aventura estética.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.