Esta guía es una nueva manera de recorrer visualmente y de forma cronológica los edificios más importantes de Madrid, con una breve reseña de cada uno de ellos. Las representaciones, más de 200, son las auténticas protagonistas de este libro. La Guía visual de arquitectura de Madrid es una obra de r...
Ancho:
265
cm
Largo:
210
cm
Peso:
783 gr
Sense estoc
19,95 €
Descripció
ISBN :978-84-9873-063-0
Data d'edició :01/09/2011
Any d'edició :2011
Idioma :Español, Castellano
Autors :AAVV
Nº de pàgines :174
Esta guía es una nueva manera de recorrer visualmente y de forma cronológica los edificios más importantes de Madrid, con una breve reseña de cada uno de ellos. Las representaciones, más de 200, son las auténticas protagonistas de este libro. La Guía visual de arquitectura de Madrid es una obra de referencia rápida para aquellos que quieran disfrutar de una arquitectura madrileña bellamente dibujada y al mismo tiempo leer quiénes fueron los arquitectos de los edificios y sus características básicas.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.