"Barcelona-Montreal" recoge las comunicaciones presentadas en el Coloquio internacional celebrado en Barcelona con el lema "El desarrollo urbano de Montreal y de Barcelona en la época contemporánea: estudio comparativo", celebrado durante el mes de mayo de 1998. En total se presentaron y discutieron...
Ancho:
160
cm
Largo:
240
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
17,43 €
Descripció
ISBN :978-84-475-2025-1
Data d'edició :01/11/1998
Any d'edició :1998
Idioma :Español, Castellano
Autors :CAPEL SÁEZ, HORACIO
Nº de pàgines :500
Coleccion :GEO-CRÍTICA
Nº de col·lecció :14
"Barcelona-Montreal" recoge las comunicaciones presentadas en el Coloquio internacional celebrado en Barcelona con el lema "El desarrollo urbano de Montreal y de Barcelona en la época contemporánea: estudio comparativo", celebrado durante el mes de mayo de 1998. En total se presentaron y discutieron 31 comunicaciones, agrupadas en seis secciones dedicadas a diversos aspectos de la organización y desarrollo de las ciudades modernas.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.