Si desde finales del s. XVIII hasta el s. XIX el museo se fue consolidando como la nueva institución pública, a principios del s. XXI el museo se ha transformado en un lugar para la afluencia masiva de un público activo y se ha integrado en el consumo en su sentido más amplio. La relación del museo ...
Ancho:
120
cm
Largo:
200
cm
Peso:
260 gr
Sense estoc
15,00 €
Descripció
Nº de pàgines :160
Autors :MONTANER, JOSEP MARIA
Idioma :CAST
Any d'edició :2003
Data d'edició :01/06/2003
ISBN :978-84-252-1928-3
Si desde finales del s. XVIII hasta el s. XIX el museo se fue consolidando como la nueva institución pública, a principios del s. XXI el museo se ha transformado en un lugar para la afluencia masiva de un público activo y se ha integrado en el consumo en su sentido más amplio. La relación del museo con la ciudad y la sociedad, como generador de grandes espacios urbanos y como polo de atracción turística, también ha contribuido a la total mutación tipológica de esta institución.
Profusamente ilustrado con ejemplos de museos del siglo XX y recientes, el libro se estructura en ocho capítulos que corresponden a las ocho posiciones que se consideran predominantes en las formas de los museos contemporáneos.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.