• BRASILIA 1956-2006. DA LA FUNDACION DE UNA CIUDAD CAPITAL, A

    DE LA FUNDACIÓN DE UNA CIUDAD CAPITAL AL CAPITAL DE LA CIUDAD

    VVAA MILENIO Ref. 9788497431965 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    A los cincuenta años de la concepción de Brasilia proponemos, a través de esta publicción, abrir una refleción de base cultural, social y urbanística que analice la evolución urbana de la ciudad capital de Brasil. Este debate tembién nos sirve de base para el estudio de la realidad sociocultural de ...
    Dimensions: 230 x 170 x 17 cm Peso: 530 gr
    Sense estoc
    20,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-9743-196-5
    • Data d'edició : 01/11/2006
    • Any d'edició : 2006
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : VVAA
    • Nº de pàgines : 224
    • Coleccion : VARIA
    A los cincuenta años de la concepción de Brasilia proponemos, a través de esta publicción, abrir una refleción de base cultural, social y urbanística que analice la evolución urbana de la ciudad capital de Brasil. Este debate tembién nos sirve de base para el estudio de la realidad sociocultural de la ciudadanía actual, tanto para el caso específico de Brasilia, como para otras urbes contemporáneas.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.