• PLANIFICACION ESTRATEGICA DE CIUDADES

    FERNANDEZ GÜELL, JOSE MIGUEL GUSTAVO GILI, S.A., EDITORIAL Ref. 9788425214691 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Esta publicación aborda el reto de sintetizar y estructurar los conocimientos actuales sobre planificación estratégica de ciudades, cubriendo de este modo un vacío en este ámbito de la ciencia urbana.
    Ancho: 240 cm Largo: 170 cm Peso: 500 gr
    Sense estoc
    29,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-252-1469-1
    • Data d'edició : 01/09/1997
    • Any d'edició : 1997
    • Idioma : CASTELLANO
    • Autors : FERNANDEZ GÜELL, JOSE MIGUEL
    • Nº de pàgines : 240
    • Coleccion : GG PROYECTO & GESTION
    • Nº de col·lecció : 2810
    Esta publicación aborda el reto de sintetizar y estructurar los conocimientos actuales sobre planificación estratégica de ciudades, cubriendo de este modo un vacío en este ámbito de la ciencia urbana.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.