La arquitectura low-tech surge con la crisis petrolera, oponiéndose a la frialdad de la arquitectura moderna, y proponiendo una participación activa del usuario en la concepción y realización de las construcciones con un marcado acento comunitario. En este libro presentamos proyectos realizados con...
Ancho:
203
cm
Largo:
205
cm
Peso:
330 gr
Sense estoc
9,95 €
Descripció
ISBN :978-84-96823-70-9
Data d'edició :01/01/2010
Any d'edició :2010
Idioma :ANGLES
Autors :TRIVIÑO, SANTI
Nº de pàgines :96
La arquitectura low-tech surge con la crisis petrolera, oponiéndose a la frialdad de la arquitectura moderna, y proponiendo una participación activa del usuario en la concepción y realización de las construcciones con un marcado acento comunitario. En este libro presentamos proyectos realizados con diferentes materiales ecológicos, como la madera, la paja, el adobe, la piedra y las cañas. Estas construcciones están realizadas tanto en entornos rurales como en zonas urbanas, desde Ecuador hasta Ucrania.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.