En La cocina de los sentidos, Miguel Sánchez Romera investiga y describe la relación entre el cerebro, los sentidos, el placer, la memoria, la idea y la cocina a través de la información científica, y descubre toda la inteligencia y las emociones del arte culinario, donde se integran plenamente los ...
Peso:
1380 gr
Sense estoc
30,00 €
Descripció
ISBN :978-84-08-04753-7
Data d'edició :01/04/2003
Any d'edició :2003
Idioma :Español, Castellano
Autors :SANCHEZ ROMERA, MIGUEL
Nº de pàgines :272
Coleccion :PRÁCTICOS
En La cocina de los sentidos, Miguel Sánchez Romera investiga y describe la relación entre el cerebro, los sentidos, el placer, la memoria, la idea y la cocina a través de la información científica, y descubre toda la inteligencia y las emociones del arte culinario, donde se integran plenamente los cinco sentidos y se transforman en los pilares fundamentales del acto gastronómico.Nuevo formato y diseño de cubierta de este título que ha tenido un gran éxito desde su lanzamiento en el 2001.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.