La cocina de mi madre nos acerca a los responsables de que la cocina española actual se haya convertido en un referente mundial. Ellos son: Ferran Adrià, Martín Berasategui, Carme Ruscalleda, Pedro Subijana, Santi Santamaría, Joan Roca, Fina Puigdevall, Quique Dacosta, Xavier Pellicer, Sergi Arola...
Peso:
732 gr
Sense estoc
21,00 €
Descripció
ISBN :978-84-8428-585-4
Data d'edició :01/10/2010
Any d'edició :2010
Idioma :ESPANYOL
Autors :ARTIGAS, TERESA
Nº de pàgines :242
Coleccion :COCINA
La cocina de mi madre nos acerca a los responsables de que la cocina española actual se haya convertido en un referente mundial. Ellos son: Ferran Adrià, Martín Berasategui, Carme Ruscalleda, Pedro Subijana, Santi Santamaría, Joan Roca, Fina Puigdevall, Quique Dacosta, Xavier Pellicer, Sergi Arola, Jean Louis Neichel, Montse Estruch. Fermí Puig, Isabel Juncà y Carles Gaig. Teresa Artigas ha explorado su pasado para descubrir cómo la cocina de su infancia ha influido en su manera actual de cocinar.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.