El llibre que us presentem a continuació és el resultat del projecte d'investigació Les TIC i les transformacions de l'empresa catalana, que analitza la relació entre l'estratègia, l'organització i les pràctiques empresarials i els usos de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a pa...
Ancho:
170
cm
Largo:
240
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
21,90 €
Descripció
ISBN :978-84-9788-270-5
Data d'edició :01/01/2005
Any d'edició :2005
Idioma :Catalán
Autors :VILASECA, JORDI - TORRENT, JOAN
Nº de pàgines :344
Coleccion :SOCIETAT DEL CONEIXEMENT
Nº de col·lecció :S/N
El llibre que us presentem a continuació és el resultat del projecte d'investigació Les TIC i les transformacions de l'empresa catalana, que analitza la relació entre l'estratègia, l'organització i les pràctiques empresarials i els usos de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a partir de les dades d'una enquesta als directius de 2.038 empreses catalanes realitzada a l'hivern i la primavera de 2003. Concretament, la principal hipòtesi de treball d'aquesta investigació és que la consolidació d'una economia basada en el coneixement transforma l'activitat empresarial i defineix un nou model estratègic, organitzatiu i productiu basat en la descentralització en xarxa. Això és, l'empresa xarxa.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.