• MANUAL THINKING

    UNA HERRAMIENTA PARA GESTIONAR EL TRABAJO CREATIVO EN EQUIPO

    AAVV EMPRESA ACTIVA Ref. 9788492921140 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    . Método creativo que utiliza Ferran Adrià en sus emprendimientos quien escribe el prólogo del libro.. Vendrá acompañado de un toolkit para que el lector pueda practicar fácilmente.Mucho se habla de creatividad e innovación, pero lo cierto es que no existen muchas herramientas que nos permitan crear...
    Ancho: 240 cm Largo: 165 cm Peso: 538 gr
    Sense estoc
    24,90 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-92921-14-0
    • Data d'edició : 01/02/2015
    • Any d'edició : 2015
    • Idioma : ESPANYOL
    • Autors : AAVV
    • Traductors : DESCONOCIDO
    • Nº de pàgines : 160
    • Coleccion : EMPRESA ACTIVA ILUSTRADO
    . Método creativo que utiliza Ferran Adrià en sus emprendimientos quien escribe el prólogo del libro.
    . Vendrá acompañado de un toolkit para que el lector pueda practicar fácilmente.
    Mucho se habla de creatividad e innovación, pero lo cierto es que no existen muchas herramientas que nos permitan crear en equipo y hacerlo de forma tal que luego se pueda gestionar esa creatividad. Manual Thinking es una herramienta, un procedimiento diseñado para primero desarrollar todo el potencial de un equipo a través de pensar juntos con las manos. Esta es una herramienta que además permite gestionar con relativa sencillez la creatividad expresada en los talleres. El libro viene acompañado de un mapa y unas etiquetas que son las que permiten que el pensamiento manual se materialice con mayor facilidad.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.