Aquest llibre inclou la informació que s'ha cregut més rellevant amb l?objectiu d?atansar la fruita als nens a través de la seva pròpia família. La publicació que teniu a les mans està estructurada en tres blocs fonamentals: per què és necessari que els nens mengin fruita (hem d?assumir que és neces...
Autors :CORDERROURE, M. - BARAHONA, A. - SENPAU, PILAR
Nº de pàgines :160
Coleccion :CUINA VÀRIA
Nº de col·lecció :09
Aquest llibre inclou la informació que s'ha cregut més rellevant amb l?objectiu d?atansar la fruita als nens a través de la seva pròpia família. La publicació que teniu a les mans està estructurada en tres blocs fonamentals: per què és necessari que els nens mengin fruita (hem d?assumir que és necessari); com podem ajudar-los en aquest procés (cal saber que hi ha estratègies per fer-ho possible); i, finalment, algunes idees en forma de receptes per incorporar la fruita als vostres àpats de manera fàcil i divertida (si l?objectiu és menjar fruita, com més opcions millor).
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.